Výhodou při poskytování poradenství a při implementaci systémů managementu jsou naši poradci s dlouholetou praxí a bohatými zkušenostmi. Při implementaci systémů managementu používáme zažité manažerské a statistické nástroje dle možností a schopností zákazníka s využitím informačních systémů. Během implementace systémů managementu dbáme na praktickou stránku uplatnění požadavků norem do praxe.
Obraťte se na nás, pokud:
Standardní postup při implementaci systémů managementu:
Společnost QM Team Bohemia nabízí také poradenství při implementaci systémů managementu s filozofií TQM.
Předpokládaná doba implementace:
Předpokládaná doba implementace systému managementu se podle předmětné normy pohybuje v rozmezí od 1 do 12 měsíců. Dobu implementace ovlivňuje i aktuální připravenost zákazníka, specifické požadavky a rychlost práce na plnění úkolů.
Cena:
Předpokládaná cena se odvíjí od velikosti společnosti, množství a složitosti vnitropodnikových procesů, množství integrovaných systémů managementu a připravenosti společnosti na plnění požadavků předmětných norem.
Cenovou nabídku Vám vypracujeme na míru do 48 hodin po zadání Vaší poptávky.
Norma ISO 9001 specifikuje základní požadavky na systém managementu kvality v organizacích, které chtějí a potřebují prokázat svou schopnost, trvale poskytovat produkty v souladu s příslušnými předpisy a požadavky zákazníků a které usilují o zvyšování spokojenosti zákazníka. Systém managementu kvality řeší současné problémy a eliminuje výskyt problémů v budoucnosti.
ISO 14001 je mezinárodně uznávaný standard pro systémy řízení životního prostředí. Poskytuje návod pro účinné řízení environmentálních aspektů činností, výrobků a služeb. ISO 14001 popisuje požadavky na systém řízení firem, který umožňuje snižovat environmentální dopady spojené s fungováním organizací.
Norma ISO 45001 stanovuje požadavky na systém řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Tento systém managementu umožňuje kontrolovat rizika pro bezpečnost práce a ochranu zdraví při práci, zdokonalovat bezpečnost v podniku a vytvářet bezpečné prostředí pro pracovníky i dodavatele.
ISO/IEC 27001 je samostatnou specifikací pro systémy managementu bezpečnosti informací (ISMS), ale zároveň je plně slučitelná s již zavedenými systémy managementu kvality podle ISO 9001 nebo environmentálního managementu podle ISO 14001.
ISO 20000-1 se zaměřuje na zlepšování kvality, zvyšování efektivity a snížení nákladů u IT procesů, popisuje procesy řízení pro poskytování služeb IT. Je to norma orientovaná na IT služby, která obsahuje referenční procesy (jak mají procesy řízení IT služeb vypadat). Stejně jako ostatní normy ISO vyžaduje následnou certifikaci zavedeného systému řízení (zavedených procesů) v organizaci.
Cílem mezinárodní normy ISO 50001 je pomoci organizacím se snižováním energetické náročnosti prostřednictvím vytváření potřebných systémů a procesů. Norma je určena pro všechny typy a velikosti organizací, které hospodaří s energiemi – výrobní společnosti i poskytovatelé služeb.
Norma 37001 se specificky a komplexně zabývá kvalitou protikorupčních opatření, která může pomoci organizaci při předcházení, odhalování a reagování na zjištěná korupční rizika – související s úplatkářstvím (v aktivní i pasivní formě) a to nejen v samotné organizaci, ale iu obchodních partnerů.
Norma IATF 16949 je mezinárodně uznávaná norma, jejíž požadavky musí splňovat každý dodavatel do automobilového průmyslu. Systém managementu kvality vybudovaný na základě požadavků této normy, splňuje nároky na kvalitu, které zákazníci a konkurence neustále zvyšují.
Norma VDA 6.1 doplňuje požadavky normy ISO 9001, které rozšiřuje o další požadavky hlavně na zavádění nových výrobků, schvalování výrobků zákazníkům, požadavky na způsobilost procesů a rozšiřuje požadavky na neustálé zlepšování.
Norma ISO 3834 ve svých ustanoveních specifikuje požadavky na proces svařování. Svařování se ve velkém rozsahu využívá v průmyslové výrobě a v mnoha podnicích zastává klíčové postavení mezi výrobními technologiemi. S ohledem na zvýšené požadavky v oblasti kvality a bezpečnosti těchto výrobků je důležité zajistit, aby procesy svařování byly prováděny efektivně s využitím všech vhodných nástrojů kontroly.
Norma ISO 20121 ve svých ustanoveních definuje požadavky na systém managementu udržitelného řízení událostí. Plněním požadavků normy ISO 20121 společnost prokazuje systematický přístup k zachovaní environmentálního, sociálního a ekonomického prostředí při organizaci všech typů akcí.
Norma ISO 13485 ve svých ustanoveních specifikuje požadavky na systém managementu kvality zdravotnických prostředků, který je zaměřen na bezpečnost výrobků, řízení rizik a kontrolu během vývoje a výroby produktu a na dosažení souladu s evropskými regulačními požadavky.
Implementace AS/EN 9100 je určena společnostem, které provádějí návrh, vývoj nebo výrobu leteckých, vesmírných a obranných produktů a které zajišťují následnou podporu, včetně poskytování údržby, náhradních dílů nebo materiálu pro jejich vlastní produkty. Nezávisle na tom, zda se společnost zabývá výrobou, údržbou nebo pouze obchoduje v oblasti leteckého průmyslu.
Norma ISO 17100 ve svých ustanoveních definuje požadavky na systém managementu kvality překladatelských služeb. Plněním požadavků normy ISO 17100 společnost prokazuje schopnost svých procesů a systematický přístup k poskytování překladatelských služeb, které ve všech směrech splňují požadavky klienta.
Mezinárodní norma ISO 10006 poskytuje postupy pro prvky systému kvality a zaměřuje se především na procesy při řízení projektu, zvyšování jejich kvality a vybízí ke komplexnímu pohledu na řízení projektu. Norma v sobě zahrnuje pravidla týkající se vedení společnosti, zásady pro procesy vztahující se ke zdrojům, k prostředkům pro realizaci, zásady pro procesy realizace a monitorování, analyzování a zlepšování projektového řízení.
Norma ISO 22000 řeší komplexním způsobem požadavky na zajištění bezpečnosti potravin v každém článku potravinového řetězce. ISO 22000 sjednocuje zásady systému analýzy nebezpečí a kritických kontrolních bodů (HACCP) a kroky k jeho zavedení vypracované Komisí Codex Alimentarius.
Díky zkušenostem z implementace požadavků norem do praxe poskytujeme komplexní poradenství v oblasti zvyšování kvality služeb. Pomůžeme Vám s definováním standardů kvality a následně jejich zavedením v rámci celé organizace. Pomocí měřitelných ukazatelů vytvoříme efektivní systém pro trvale udržitelnou úroveň kvality poskytovaných služeb.